گلبرگ زعفران جعفری

Wiki Article

این فرآورده نیز گیاهی بوده و در آن از سنبل الطیب و گل ساعتی استفاده شده است. این قرص تنش‌های عصبی را از شما دور کرده و با کاهش اضطراب خوابی آرام را برایتان به ارمغان می‌آورد.

از طرف دیگر این قرص گیاهی باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده که این موضوع به خوبی باعث از بین رفتن بافت های چربی می شود و به لاغری هر چه بهتر شما کمک می کند.

دیوسکوریدوس که اساس کار خود را بر پایهٔ کار بقراط بنا نهاده بود، شکل، مشخصات و خواص بیش از ۵۰۰ گیاه را در کتاب خویش ارائه کرد که تا ۱۵۰ سال بعد به عنوان یک کتاب مرجع مورد استفاده قرار می‌گرفت. در همان زمان یک طبیعی‌دان رومی به نام پلینی کتاب تاریخ طبیعی نسبتاً حجیمی را تدوین نمود و در آن به شرح گیاهان و خواص درمانی آن‌ها پرداخت. ۷ قرن بعد، که در اروپا به قرون وسطی موسوم است، صومعه‌ها زنده نگهداشتن گیاه‌درمانی را به دست گرفتند. راهبان متون مربوط را نسخه‌برداری کردند و از آن‌ها برای شفای بیماران استفاده نمودند و مزرعه‌هایی را به پرورش این گیاهان اختصاص دادند.[۴]

↑ «مقررات و ضوابط اخذ مجوز بسته‌بندی وتولید فراورده‌های گیاهی».

من نه استرس دارم و نه عصبی هستم ولی متاسفانه خواب عمیق ندارم و با کوچکترین صدایی بیدار می شوم

در کنار تغییراتی در سبک زندگی و رعایت مواردی در طول روز و قبل از خواب موقتا از داروهای گیاهی مانند والی فلور استفاده نمایید.

روزانه ۲ عدد قرص هزال نیم ساعت قبل از نهار و شام میل شود. همچنین بهتر است در طول روز ۲ تا ۳ لیوان عرق زیره نیز مصرف شود

گل زیزفون خشک شده داروی بسیار خوبی برای سرماخوردگی است. جوشانده آن را ترجیحاً با عسل شیرین می‌کنند و می‌نوشند و داروی خوبی برای عرق کردن است.

↑ «مقررات جدید اتحادیه اروپا برای محدود کردن داروهای گیاهی». بی‌بی‌سی فارسی. دریافت‌شده در ۹ اسفند ۱۳۹۴.

این گروه شامل داروهایی است که مواد اسپاسمولیتک[یادداشت ۶](رافع تشنج و انقباضات) دارند. گیاهانی از این قبیل عبارتند از:بابونه، انیسون، رازیانه، سرو کوهی، نعناع، مریم گلی، اکلیل کوهی، زیره خواص گلبرگ زعفران و زوفا.

الان ی هفته س بی خواب و کلافه م توروخدا دکتر و یه نفر ی راهی جلوم بزاره

با توجه به اهمیت تاریخی زعفران که در گذشته با به کارگیری این گیاه با هدف درمان صدها بیماری ، امروزه پزشکی مدرن سعی دارد

مصرف دمنوش های گیاهی و یا داروهای گیاهی قبل از خواب هم انتخاب خوبیست.

برای درمان بی خوابی و آرامش بخشیدن به خواب می‌توان از گیاه گل ساعتی استفاده کرد. این گیاه می‌تواند در بی‌خوابی‌هایی که ریشه عصبی دارند، بسیار موثر واقع شود.

Report this wiki page